Reklamácia tovaru

Reklamácie a vaše práva

Aj keď je percento chýb na dodávanom tovare mizivé, prípadné nedostatky vyriešime bezodkladne a k vašej spokojnosti. Robíme všetko pre to, aby boli reklamácie vybavené čo najrýchlejšie (spravidla do niekoľkých dní).

Ako mám reklamovať?

  1. Vyplňte Reklamačný list. V časti "Popis závady" uveďte čo najpresnejší popis problému, aby sme mohli reklamáciu spracovať efektívne.
  2. Starostlivo zabaľte výrobok, aby nedošlo k poškodeniu počas prepravy. Pribaľte vyplnený Reklamačný list a doklad o kúpe.
  3. Balík odošlite na adresu:
    ProChem.sk
    Liesek 416/130
    027 12 Liesek

O reklamácii rozhodneme bezodkladne a jej vybavenie vrátane odstránenia chyby nebude trvať dlhšie ako 30 dní. Ak táto lehota nie je dodržaná, máte právo odstúpiť od kúpnej zmluvy.

Kedy môžem reklamovať?

Zodpovedáme za chyby, ktoré má tovar pri dodaní a za chyby, ktoré sa prejavia v priebehu nasledujúcich 12 mesiacov. Nezodpovedáme však za chyby spôsobené nesprávnym používaním alebo bežným opotrebením použitých produktov. Pri tovare s vyznačenou lehotou použiteľnosti garantujeme jeho použiteľnosť počas tohto obdobia.

Poznámka: Zvýšená citlivosť alebo alergická reakcia na tovar sa nepovažuje za chybu. Podobne chyby na darčekoch a bezplatných plneniach nad rámec objednávky nie sú reklamovateľné. Obrázky tovaru v e-shope sú ilustračné a nemusia presne zodpovedať aktuálnemu baleniu.

Aké práva mám pri reklamácii?

Pri uznaní chyby tovaru máte nasledujúce možnosti:

  • Kompenzácia formou poukážky alebo náhradného produktu.
  • Odstránenie chyby prostredníctvom opravy alebo výmeny tovaru.
  • Ak odstránenie chyby nie je možné, môžete požadovať zľavu z ceny alebo odstúpiť od kúpnej zmluvy a vrátiť tovar za plnú refundáciu kúpnej ceny.

Alternatívne riešenie sporov

Ak nie ste spokojní s vybavením reklamácie, môžete nás kontaktovať e-mailom na info@prochem.sk. Ak odpoveď považujete za nedostatočnú, máte možnosť podať návrh na alternatívne riešenie sporu podľa zákona č. 391/2015 Z. z. prostredníctvom platformy RSO. Táto možnosť je dostupná iba pre fyzické osoby – spotrebiteľov.

Alternatívne riešenie sporov je možné využiť pri zmluvách uzatvorených na diaľku, ak hodnota sporu prevyšuje 20€. Poplatok za začatie ARS je maximálne 5 € vrátane DPH.